Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK885 dayco

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK885 DAYCO

6PK885 Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6x885

numer części:

6PK885

producent:

DAYCO

Ilość żeber 6
nr EAN 8021787508536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK885 DAYCO

Pasek wielorowkowy (6PK885) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CHRYSLER PT CRUISER, DAEWOO KALOS, LADA KALINA, NISSAN MICRA II 1.0-1.6 08.92-

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK885 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK885 producenta DAYCO

NISSAN

1172054B00, 1192028E10, 11920D4291, A172054B00

CHEVROLET

25183023, 96183110

numery OEM:
CHRYSLER      04891506AB
CHRYSLER      04891506AC
CHRYSLER      04891506AD
CHRYSLER      4891506AB
CHRYSLER      4891506AC
ISUZU      5866867210
LADA      11180104102000
LADA      11180104102001
NISSAN      1172054B00
NISSAN      1192028E10
NISSAN      11920D4291
NISSAN      A172054B00
CHEVROLET      25183023
CHEVROLET      96183110
DAEWOO      96183110

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK885 DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK885 DAYCO:

Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.