Długość [mm] | 530 | |
Długość [cal] | 21 | |
Masa [g] | 291 | |
nr EAN | 8717613028391 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pióro wycieraczki DFR-005 DENSO
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
MZ690431
MITSUBISHI | MZ690431 |
Zastosowanie Pióro wycieraczki DFR-005 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Pióro wycieraczki DFR-005 DENSO:
Wycieraczki samochodowe służą do oczyszczania szyb samochodu podczas deszczu oraz do usuwania niewielkich zabrudzeń.
Należy unikać pracy pióra wycieraczek na sucho gdyż powoduje to przyspieszone zużywanie się gumy pióra wycieraczki. Zużyta gumka nie zbiera już wody z powierzchni szyby tak dobrze jak nowa. Należy unikać także włączania wycieraczek na zamarzniętej szybie oraz gdy widzimy na niej większe ilości śniegu.
W handlu dostępne są wycieraczki tradycyjne czyli szkieletowe oraz tak zwane płaskie, czyli bezszkieletowe.
Innym rozwiązaniem spotykanym w wycieraczkach samochodowych jest spoiler na piórze wycieraczki od strony kierowcy który dociska wycieraczkę do szyby podczas jazdy z większą prędkością, co powoduje lepsze warunki jej pracy.