Napięcie [V] | 5 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 |
Opór [Ohm] | 0,5 |
Długość całkowita [mm] | 96 |
Rozmiar klucza | 10 |
Masa [g] | 25 |
nr EAN | 8717613049570 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-177 DENSO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
10591602, 10591603, N10591602, N10591603
VOLKSWAGEN | 10591602 | |
VOLKSWAGEN | 10591603 | |
VOLKSWAGEN | N10591602 | |
VOLKSWAGEN | N10591603 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-177 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-177 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.