Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 100 |
nr EAN | 8717613015407 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Universal fit DOX-0106 DENSO
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
8946502150, 8946502310, 8946505080, 894650D080, 894650D110, 894650K010, 8946512710, 8946512740, 8946512750, 8946512880, 8946513030, 8946520770, 8946520780, 8946520820, 8946520830, 8946522300, 8946525040, 8946526110, 8946526120, 8946528270, 8946530710, 8946530720, 8946535700, 8946535710, 8946548130, 8946548150, 8946548160, 8946550180, 8946550190, 8946552170, 8946552250, 8946552330, 8946558090, 8946558100, 8946560220, 8946560230, 8946563040, 8946563050
89465B1030
DAIHATSU | 89465-B1030 | |
TOYOTA | 89465-02150 | |
TOYOTA | 89465-02310 | |
TOYOTA | 89465-05080 | |
TOYOTA | 89465-0D080 | |
TOYOTA | 89465-0D110 | |
TOYOTA | 89465-0K010 | |
TOYOTA | 89465-12710 | |
TOYOTA | 89465-12740 | |
TOYOTA | 89465-12750 | |
TOYOTA | 89465-12880 | |
TOYOTA | 89465-13030 | |
TOYOTA | 89465-20770 | |
TOYOTA | 89465-20780 | |
TOYOTA | 89465-20820 | |
TOYOTA | 89465-20830 | |
TOYOTA | 89465-22300 | |
TOYOTA | 89465-25040 | |
TOYOTA | 89465-26110 | |
TOYOTA | 89465-26120 | |
TOYOTA | 89465-28270 | |
TOYOTA | 89465-30710 | |
TOYOTA | 89465-30720 | |
TOYOTA | 89465-35700 | |
TOYOTA | 89465-35710 | |
TOYOTA | 89465-48130 | |
TOYOTA | 89465-48150 | |
TOYOTA | 89465-48160 | |
TOYOTA | 89465-50180 | |
TOYOTA | 89465-50190 | |
TOYOTA | 89465-52170 | |
TOYOTA | 89465-52250 | |
TOYOTA | 89465-52330 | |
TOYOTA | 89465-58090 | |
TOYOTA | 89465-58100 | |
TOYOTA | 89465-60220 | |
TOYOTA | 89465-60230 | |
TOYOTA | 89465-63040 | |
TOYOTA | 89465-63050 |
Zastosowanie Sonda lambda, Universal fit DOX-0106 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Universal fit DOX-0106 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.