Rodzaj korpusu | Obudowa z pokrywą z tworzywa sztucznego |
Ciężar [kg] | 3,00 |
nr EAN | 8430632061483 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna F148 DOLZ
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
1096556, 1129183, 1131809, 1136393, 1146965, 1308452, 1308453, 1385824, 1385827, 1452907, 1455679, 1701415, 1711335, 1713348, 1715121, 2183882, 2U1Q8591AA, 2U1Q8591AB, 2U1Q8A558AA, 2U1Q8A558AB, 2U1Q8A558BA, 2U1Q8A558BB, 2U1Q8K500AA, 2U1Q8K500AB, 2U1Q8K500BB, 4436393, ME2U1J8591AA, YC1Q8K500AD, YC1Q8K500AF
LR004799, LR029963, LR079819, LR083283
FORD | 1096556 | |
FORD | 1129183 | |
FORD | 1131809 | |
FORD | 1136393 | |
FORD | 1146965 | |
FORD | 1308452 | |
FORD | 1308453 | |
FORD | 1385824 | |
FORD | 1385827 | |
FORD | 1452907 | |
FORD | 1455679 | |
FORD | 1701415 | |
FORD | 1711335 | |
FORD | 1713348 | |
FORD | 1715121 | |
FORD | 2183882 | |
FORD | 2U1Q8591AA | |
FORD | 2U1Q8591AB | |
FORD | 2U1Q8A558AA | |
FORD | 2U1Q8A558AB | |
FORD | 2U1Q8A558BA | |
FORD | 2U1Q8A558BB | |
FORD | 2U1Q8K500AA | |
FORD | 2U1Q8K500AB | |
FORD | 2U1Q8K500BB | |
FORD | 4436393 | |
FORD | ME2U1J8591AA | |
FORD | YC1Q8K500AD | |
FORD | YC1Q8K500AF | |
LAND ROVER | LR004799 | |
LAND ROVER | LR029963 | |
LAND ROVER | LR079819 | |
LAND ROVER | LR083283 |
Zastosowanie Pompa wodna F148 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna F148 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.