Ilość żeber | 7 |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
nr EAN | 7316572505533 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna VKPA 84623 SKF
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
1096556, 1136393, 1146965, 1308452, 1308453, 1385824, 1385827, 1452907, 1455679, 1701415, 1715121, 2U1Q8591AB, 2U1Q8A558AA, 2U1Q8A558AB, 2U1Q8A558BA, 2U1Q8A558BB, 2U1Q8K500AA, 2U1Q8K500AB, YC1Q8K500AD, YC1Q8K500AF
LR004799
FORD | 1096556 | |
FORD | 1136393 | |
FORD | 1146965 | |
FORD | 1308452 | |
FORD | 1308453 | |
FORD | 1385824 | |
FORD | 1385827 | |
FORD | 1452907 | |
FORD | 1455679 | |
FORD | 1701415 | |
FORD | 1715121 | |
FORD | 2U1Q 8591 AB | |
FORD | 2U1Q 8A558 AA | |
FORD | 2U1Q 8A558 AB | |
FORD | 2U1Q 8A558 BA | |
FORD | 2U1Q 8A558 BB | |
FORD | 2U1Q 8K500 AA | |
FORD | 2U1Q 8K500 AB | |
FORD | YC1Q 8K500 AD | |
FORD | YC1Q 8K500 AF | |
LAND ROVER | LR 004799 |
Zastosowanie Pompa wodna VKPA 84623 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna VKPA 84623 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.