Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-1918 elstock

Zacisk hamulca 87-1918 ELSTOCK

87-1918 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1918

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1918

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-1918
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 16
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 300
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 3,2
nr EAN 5704651419406

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1918 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN T. JUMPER 2,2-3,0 HDI 06- PR

Zacisk hamulca 87-1918 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Zacisk hamulca 87-1918 producenta ELSTOCK

FIAT

71769996, 71769998, 71793183, 71793184, 71793185, 735353855, 735353871, 77364133

PEUGEOT

4401K5

numery OEM:
FIAT      71769996
FIAT      71769998
FIAT      71793183
FIAT      71793184
FIAT      71793185
FIAT      735353855
FIAT      735353871
FIAT      77364133
PEUGEOT      4401K5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1918 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1918 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu