Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » TCK171NG fai

Zestaw łańcucha rozrządu TCK171NG FAI

TCK171NG Zestaw łańcucha rozrządu FAI
485.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

TCK171NG

producent:

FAI

Opcja wyposażenia 106 Link Chain
Opcja wyposażenia Closed
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnień
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez koła zębatego
Ilość ogniw łańcucha 106
Wykonanie łańcucha Simplex
Wykonanie łańcucha Łańcuch drabinkowy sworzniowy
nr EAN 5027049309906

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu TCK171NG FAI

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ FAI TCK171NG BMW 3 (E46) 318 I 98-01 (M43B19) /BEZ USZCZELEK/
numery OEM:
BMW      11311247150
BMW      11311734392
BMW      11311734392S1

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu TCK171NG FAI w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu TCK171NG FAI:

2021-01-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.