Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 16710 febi bilstein

Klocki hamulcowe - komplet 16710 FEBI BILSTEIN

16710 Klocki hamulcowe - komplet FEBI BILSTEIN
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numery handlowe:

29192

numer części:

16710

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 163,2
Szerokość [mm] 66,9
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 20,3
Ciężar [kg] 2,398
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
nr EAN 4027816167105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 16710 FEBI BILSTEIN

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MERCEDES EQV (W447), MARCO POLO CAMPER (W447), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910) 1.6D-Electric 09.03-

Klocki hamulcowe 16710 mają zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE klocków hamulcowych 16710 producenta FEBI BILSTEIN

MERCEDES-BENZ

0044206720, 0044208320, 0054202120, 0054205220, 0054205220S1, 0054207020, 0064208420, 0084205020, 9064210400, A0044206720, A0044208320, A0054202120, A0054205220, A0054207020, A0064208420, A0084205020, A9064210400

VOLKSWAGEN

2E0698151, 2E0698151B, 2E0698151E, 2E0698151H, JZW698151AB

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 420 67 20
MERCEDES-BENZ      004 420 83 20
MERCEDES-BENZ      005 420 21 20
MERCEDES-BENZ      005 420 52 20
MERCEDES-BENZ      005 420 52 20 S1
MERCEDES-BENZ      005 420 70 20
MERCEDES-BENZ      006 420 84 20
MERCEDES-BENZ      008 420 50 20
MERCEDES-BENZ      906 421 04 00
MERCEDES-BENZ      A004 420 67 20
MERCEDES-BENZ      A004 420 83 20
MERCEDES-BENZ      A005 420 21 20
MERCEDES-BENZ      A005 420 52 20
MERCEDES-BENZ      A005 420 70 20
MERCEDES-BENZ      A006 420 84 20
MERCEDES-BENZ      A008 420 50 20
MERCEDES-BENZ      A906 421 04 00
VOLKSWAGEN      2E0 698 151
VOLKSWAGEN      2E0 698 151 B
VOLKSWAGEN      2E0 698 151 E
VOLKSWAGEN      2E0 698 151 H
VOLKSWAGEN      JZW 698 151 AB
zamienniki:
2919270
brak
TEXTAR
35-1053
brak
KAGER
FSL1778
brak
FERODO
FSL4036
brak
FERODO
363702161494
brak
MAGNETI MARELLI
35-1079
brak
KAGER
12297
brak
OPTIMAL
12301
brak
OPTIMAL
2919209560
brak
JURID
2922909560
brak
JURID
363700036023
brak
MAGNETI MARELLI
222382
brak
NK
223362
brak
NK
1501222382
brak
SBS
1501223362
brak
SBS
V30-8196
brak
VAICO
1245 00
brak
KAWE
1245 10
brak
KAWE
37553 OE
brak
A.B.S.
P 50 085
brak
A.B.S.
NP2070
brak
NATIONAL
NP2281
brak
NATIONAL
22-0671-2
brak
METELLI CIFAM
363710036024
brak
MAGNETI MARELLI
RA.0900.0
brak
Raicam Industrie S.r.l.
RA.0906.0
brak
Raicam Industrie S.r.l.
MBP1555
brak
QUINTON
MBP1631
brak
QUINTON
810095
brak
KAWE
BPIV-1001
brak
AISIN
BPVW-1001
brak
AISIN
6216022
brak
SASIC

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 16710 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 16710 FEBI BILSTEIN:

2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Telefonicznie zamówiłem 16432 i sam odebrałem na Łodygowej w Warszawie
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-28
 5/5
Idealne
2021-06-20
 5/5
Ok
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Klocki o bardzo dobrych właściwościach hamowania. Nie piszczą i nie brudzą nadmiernie felg
2020-03-08
 5/5
Nigdy nie zawiodłem się na tym dostawcy wysoka jakość i przyzwoita cena
2022-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-02
 5/5
Produkt bardzo dobry
2022-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-07
 5/5
Super
2020-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-08
 5/5
Trudno znaleźć inny produkt tak dobrej cenie
2021-01-13
 5/5
Ciężko ocenić od razu po założeniu, ale jak na razie hamują ;)
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-07
 5/5
Super
2020-03-08
 5/5
Problem jaki jest klockami to że albo są za twarde i wtedy piszczą albo za miękkie i zużywają się przedwcześnie klocki febi są tak pośrodku
2021-01-12
 5/5
Dobra cena, dobra jakość, pasują do wybranego modelu auta
2021-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-28
 5/5
Pasują jak ulał
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-12
 5/5
Dobra cena. Jakość ok , pasują do wybranego modelu auta
2021-01-13
 5/5
Pasują idealnie i są ciche.
2022-03-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2022-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.