Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28941 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28941 FEBI BILSTEIN

28941 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1385, 6PK1386, 6PK1387, 6PK1388, 6PK1389, 6PK1390, 6PK1391, 6PK1392, 6PK1393

numer części:

28941

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1388
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,142
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816289418

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28941 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1388) pasuje do: ALFA ROMEO GIULIA, STELVIO, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, JUMPY I, XSARA, FIAT GRANDE PUNTO, MINI (R50, R53), (R52), OPEL ADAM 1.2-2.2D 06.96-

Pasek klinowy wielorowkowy 28941 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 28941 producenta FEBI BILSTEIN

FIAT

51758124, 71753880

PEUGEOT

5750, 5750EN, 5750GP, 5750S5, 5750X2, 5750Y0, 5750Y6

CITROËN

5750EL, 5750GJ, 5750S6, 5750X6, 5750Y7

MINI

11287520199

numery OEM:
CITROËN      5750.EL
CITROËN      5750.GJ
CITROËN      5750.S6
CITROËN      5750.X6
CITROËN      5750.Y7
FIAT      51758124
FIAT      71753880
PEUGEOT      5750.
PEUGEOT      5750.EN
PEUGEOT      5750.GP
PEUGEOT      5750.S5
PEUGEOT      5750.X2
PEUGEOT      5750.Y0
PEUGEOT      5750.Y6
MINI      11 28 7 520 199

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28941 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.