Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Toyota HIACE II Furgon (_H11, _H2_, _H3_, _H4_) 2.2 D (LH20, LH30) (1979.01-1983.03) 67km » 29014 febi bilstein
wybrany samochód: 
Toyota Hiace Ii Furgon (_h11, _h2_, _h3_, _h4_) 2.2 D (lh20, Lh30) (1979.01-1983.03) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 29014 FEBI BILSTEIN

29014 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK2225, 6PK2226, 6PK2227, 6PK2228, 6PK2229, 6PK2230, 6PK2231, 6PK2232

numer części:

29014

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2228
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,227
Ilość żeber6
nr EAN4027816290148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 29014 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK2228) pasuje do: MERCEDES C (W202), E (W210), GL (X166), GLK (X204), M (W166), S (W140), S (W221, V221), SL (R129), SL (R231), FORD MONDEO III, OPEL OMEGA A 1.8-3.6 03.87-
numery OEM:
FORD      1 119 157
FORD      1 120 198
FORD      1 120 218
FORD      1 127 266
FORD      1 128 773
FORD      1 128 778
FORD      1 222 631
FORD      1 230 440
FORD      1 230 443
FORD      1 230 444
FORD      1 230 446
FORD      1 230 448
FORD      1 358 103
FORD      1 359 025
FORD      1 359 026
FORD      1 387 692
MERCEDES-BENZ      002 993 08 96
MERCEDES-BENZ      010 997 88 92
MERCEDES-BENZ      A002 993 08 96
MERCEDES-BENZ      A010 997 88 92
OPEL      18 54 708
SAAB      43 95 463
VOLKSWAGEN      074 260 849 AC
VOLKSWAGEN      074 260 849 T
VOLKSWAGEN      74 260 849 AC
VOLKSWAGEN      74 260 849 T

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 29014 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.