Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 33021 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 33021 FEBI BILSTEIN

33021 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1450, 6PK1451, 6PK1452, 6PK1453, 6PK1454, 6PK1455, 6PK1456

numer części:

33021

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1453
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,148
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816330219

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 33021 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1453) pasuje do: BMW Z4 (E85), CHEVROLET CRUZE, ORLANDO, TRAX, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, C5 I/KOMBI, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XSARA, XSARA PICASSO 1.1-3.0 06.96-

Pasek klinowy wielorowkowy 33021 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 33021 producenta FEBI BILSTEIN

SEAT

03D145933AG, 3D145933AG

OPEL

1340279, 1340280

CITROËN

5750T6, 5750YC, 5750Z1

CHEVROLET

55565301, 55565302, 55565303, 55565304

PEUGEOT

5750T1, 5750YC, 5750Z0

SKODA

03D145933AG, 03D145933AJ, 3D145933AG, 3D145933AJ

VOLKSWAGEN

03D145933AG, 03D145933AJ, 3D145933AG, 3D145933AJ

BMW

11287509520

numery OEM:
BMW      11 28 7 509 520
CITROËN      5750.T6
CITROËN      5750.YC
CITROËN      5750.Z1
OPEL      13 40 279
OPEL      13 40 280
PEUGEOT      5750.T1
PEUGEOT      5750.YC
PEUGEOT      5750.Z0
SEAT      03D 145 933 AG
SEAT      3D 145 933 AG
SKODA      03D 145 933 AG
SKODA      03D 145 933 AJ
SKODA      3D 145 933 AG
SKODA      3D 145 933 AJ
VAUXHALL      055565301
VAUXHALL      055565302
VAUXHALL      055565304
VAUXHALL      055565308
VAUXHALL      55565301
VAUXHALL      55565302
VAUXHALL      55565304
VAUXHALL      55565308
VOLKSWAGEN      03D 145 933 AG
VOLKSWAGEN      03D 145 933 AJ
VOLKSWAGEN      3D 145 933 AG
VOLKSWAGEN      3D 145 933 AJ
CHEVROLET      55565301
CHEVROLET      55565302
CHEVROLET      55565303
CHEVROLET      55565304

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 33021 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.