Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » FCL695347 ferodo

Zacisk hamulca, PREMIER FCL695347 FERODO

FCL695347 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO
ferodo FCL695347
Zacisk hamulca, PREMIER FCL695347
FCL695347
ferodo FCL695347 Zacisk hamulca, PREMIER
218.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

FCL695347

producent:

FERODO

Ciężar [kg] 1,44
Typ tarczy hamulcowej pełny
Liczba cylindrów 1
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 10
Materiał Aluminium
System hamulcowy BOSCH
Rodzaj połączenia Pudełko
parzyste numery artykułów FCL695346
Długość opakowania [cm] 19,5
Szerokość opakowania [cm] 15,5
Wysokość opakowania [cm] 12,5
Ciężar netto [kg] 1,29
nr EAN 4060426310684

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695347 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: ALFA ROMEO MITO 1.3D-1.6D 08.08-10.18

Zacisk hamulca, PREMIER FCL695347 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Zacisk hamulca, PREMIER FCL695347 producenta FERODO

ALFA ROMEO

77364990, 77364992

numery OEM:
ALFA ROMEO      77364990
ALFA ROMEO      77364992
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL695347 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.