Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-421 hella

Alternator 8EL 011 710-421 HELLA

8EL 011 710-421 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-421
Alternator 8EL 011 710-421
8EL 011 710-421
672.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1481IR

numer części:

8EL 011 710-421

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 115
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 50
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333602

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-421 HELLA

Alternator (14V, 115A) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903) 2.1D/2.2D/2.7D 09.97-05.06

Alternator 8EL 011 710-421 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Alternator 8EL 011 710-421 producenta HELLA

MERCEDES-BENZ

0101545902, 0101549602, 0111540902, 0111547802, 0121542402, 0121545402, 0131541502, A0101545902, A0101549602, A0111540902, A0111547802, A0121542402, A0121545402, A0131541502

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      010 154 59 02
MERCEDES-BENZ      010 154 96 02
MERCEDES-BENZ      011 154 09 02
MERCEDES-BENZ      011 154 78 02
MERCEDES-BENZ      012 154 24 02
MERCEDES-BENZ      012 154 54 02
MERCEDES-BENZ      013 154 15 02
MERCEDES-BENZ      A 010 154 59 02
MERCEDES-BENZ      A 010 154 96 02
MERCEDES-BENZ      A 011 154 09 02
MERCEDES-BENZ      A 011 154 78 02
MERCEDES-BENZ      A 012 154 24 02
MERCEDES-BENZ      A 012 154 54 02
MERCEDES-BENZ      A 013 154 15 02

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-421 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów