Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-811 hella

Alternator 8EL 011 710-811 HELLA

8EL 011 710-811 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-811
Alternator 8EL 011 710-811
8EL 011 710-811
611.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1828IR

numer części:

8EL 011 710-811

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 140
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 50
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333992

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-811 HELLA

Alternator (14V, 140A) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, OMEGA B, SIGNUM, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A, SAAB 9-3, 9-5 2.0D/2.2D 11.96-02.15

Alternator 8EL 011 710-811 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Alternator 8EL 011 710-811 producenta HELLA

OPEL

1204160, 13108596, 93174497

SAAB

5470513

numery OEM:
OPEL      12 04 160
OPEL      13 10 8596
OPEL      93 17 4497
SAAB      54 70 513
VAUXHALL      12 04 160
VAUXHALL      13 10 8596
VAUXHALL      93 17 4497

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-811 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów