Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 711-511 hella

Alternator 8EL 011 711-511 HELLA

8EL 011 711-511 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-511
Alternator 8EL 011 711-511
8EL 011 711-511
472.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1489IR

numer części:

8EL 011 711-511

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 50
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300335583

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-511 HELLA

Koszt kaucji: 36.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 90A) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), SPRINTER 5-T (B905), V (638/2) 2.1D/2.2D/2.7D 09.97-05.06

Alternator 8EL 011 711-511 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Alternator 8EL 011 711-511 producenta HELLA

MERCEDES-BENZ

0101549502, 0111540602, 0121542002, 0121542202, 0131541702, A0101549502, A0111540602, A0121542002, A0121542202, A0131541702

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      010 154 95 02
MERCEDES-BENZ      011 154 06 02
MERCEDES-BENZ      012 154 20 02
MERCEDES-BENZ      012 154 22 02
MERCEDES-BENZ      013 154 17 02
MERCEDES-BENZ      A 010 154 95 02
MERCEDES-BENZ      A 011 154 06 02
MERCEDES-BENZ      A 012 154 20 02
MERCEDES-BENZ      A 012 154 22 02
MERCEDES-BENZ      A 013 154 17 02

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-511 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów