Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1760 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1760 K 6 HUTCHINSON

1760 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1760K6

numer części:

1760 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1760
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628655

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1760 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
ALFA ROMEO      46479557
ALFA ROMEO      46787907
ALFA ROMEO      55189687
ALFA ROMEO      60814616
ALFA ROMEO      60816661
ALFA ROMEO      71734715
ALFA ROMEO      71753870
AUDI      078903137AP
DODGE      4891 875AA
FIAT      46479557
FIAT      46787907
FIAT      55189689
FIAT      60816661
FIAT      71734715
FIAT      71753870
FIAT      71753882
FIAT      73501580
FORD      1036917
FORD      97KB6C301BA
LANCIA      46479557
LANCIA      46787907
LANCIA      60814616
LANCIA      60816661
LANCIA      71734715
LANCIA      71753870
MERCEDES-BENZ      A0119973692
TOYOTA      90916-W2015
TOYOTA      90916-W2017
VOLVO      9207919
VOLKSWAGEN      078903137AP
JEEP      53010010
JEEP      53010283

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1760 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1760 K 6 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.