Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 133355 hüco

Pompa paliwa, Hueco 133355 HÜCO

133355 Pompa paliwa, Hueco HÜCO
121.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

133355

producent:

HÜCO

Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie [bar] 4
Rodzaj paliwa benzyna
Przestrzegaj informacji montażowych 
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079333559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Hueco 133355 HÜCO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, LACETTI, NUBIRA, DAEWOO KALOS, LACETTI, FIAT STRADA, KIA PICANTO I, MITSUBISHI LANCER VI, OPEL AGILA, ZAFIRA A 1.1-2.0 12.95-

Pompa paliwa, Hueco 133355 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

Numery OE Pompa paliwa, Hueco 133355 producenta HÜCO

CHEVROLET

95949302, 96447442

numery OEM:
CHEVROLET      95949302
CHEVROLET      96447442
zamienniki:
0 580 464 033
brak
BOSCH
52-0256
brak
KAGER
0 580 454 006
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa paliwa, Hueco 133355 HÜCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, Hueco 133355 HÜCO:

Krystian, Oborniki Śląskie
2025-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Banino
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.