Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK775 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK775 INA

FB 5PK775 Pasek klinowy wielorowkowy INA
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK773, 5PK774, 5PK775, 5PK776, 5PK777

numer części:

FB 5PK775

producent:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 775
nr EAN 4005108990198

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK775 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK775 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK775 producenta INA

FIAT

55230400

CITROËN

5750K2, 5750K3, 5750P9, 5750Q0, 5750W8, 5750W9, 5750WA, 5750XY

PEUGEOT

5750K2, 5750K3, 5750P9, 5750Q0, 5750W8, 5750W9, 5750WA, 5750XY

RENAULT

7700861465

NISSAN

7700861465

numery OEM:
CITROËN      5750.K2
CITROËN      5750.K3
CITROËN      5750.P9
CITROËN      5750.Q0
CITROËN      5750.W8
CITROËN      5750.W9
CITROËN      5750.WA
CITROËN      5750.XY
CITROËN      5750K2
CITROËN      5750K3
CITROËN      5750P9
CITROËN      5750Q0
CITROËN      5750W8
CITROËN      5750W9
CITROËN      5750WA
CITROËN      5750XY
FIAT      55230400
NISSAN      77008-61465
NISSAN      7700861465
PEUGEOT      5750.K2
PEUGEOT      5750.K3
PEUGEOT      5750.P9
PEUGEOT      5750.Q0
PEUGEOT      5750.W8
PEUGEOT      5750.W9
PEUGEOT      5750.WA
PEUGEOT      5750.XY
PEUGEOT      5750K2
PEUGEOT      5750K3
PEUGEOT      5750P9
PEUGEOT      5750Q0
PEUGEOT      5750W8
PEUGEOT      5750W9
PEUGEOT      5750WA
PEUGEOT      5750XY
RENAULT      77 00 861 465
RENAULT      7700861465
DACIA      77 00 861 465
DACIA      7700861465

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK775 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK775 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.