Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1560 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1560 INA

FB 6PK1560 Pasek klinowy wielorowkowy INA
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1558, 6PK1559, 6PK1560, 6PK1561, 6PK1562

numer części:

FB 6PK1560

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1560
nr EAN 4005108964458

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1560 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1560 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1560 producenta INA

BMW

1735190, 1735194, 1738983, 11281735190, 11281735194, 11287520072

FORD

6511601, 6511602, 7008652, 88EF6C301C2B, 88WF6C301C1B, 88WF6C301C2B, 948F6C301DA

CITROËN

5750GY, 5750GZ, 5750KX, 5750WG

ROVER

GFB1122, PQS101271, PQS101272

PEUGEOT

5750GY, 5750GZ, 5750KX, 5750WG

TOYOTA

9091602469, 90916W2005

numery OEM:
BMW      1 735 190
BMW      1 735 194
BMW      1 738 983
BMW      11 28 1 735 190
BMW      11 28 1 735 194
BMW      11 28 7 520 072
BMW      11281735190
BMW      11281735194
BMW      11287520072
BMW      1735190
BMW      1735194
BMW      1738983
CITROËN      5750.GY
CITROËN      5750.GZ
CITROËN      5750.KX
CITROËN      5750.WG
CITROËN      5750GY
CITROËN      5750GZ
CITROËN      5750KX
CITROËN      5750WG
FORD      6511601
FORD      6511602
FORD      7008652
FORD      88 EF 6C301 C2B
FORD      88 WF 6C301 C1B
FORD      88 WF 6C301 C2B
FORD      88EF6C301C2B
FORD      88WF6C301C1B
FORD      88WF6C301C2B
FORD      948F-6C301-DA
FORD      948F6C301DA
PEUGEOT      5750.GY
PEUGEOT      5750.GZ
PEUGEOT      5750.KX
PEUGEOT      5750.WG
PEUGEOT      5750GY
PEUGEOT      5750GZ
PEUGEOT      5750KX
PEUGEOT      5750WG
ROVER      GFB 1122
ROVER      GFB1122
ROVER      PQS101271
ROVER      PQS101272
TOYOTA      90916-02469
TOYOTA      90916-W2005
TOYOTA      9091602469
TOYOTA      90916W2005
LEXUS      90916-02469
LEXUS      90916-W2005
LEXUS      9091602469
LEXUS      90916W2005
MINI      1 735 190
MINI      1 735 194
MINI      1 738 983
MINI      11 28 1 735 190
MINI      11 28 1 735 194
MINI      11 28 7 520 072
MINI      11281735190
MINI      11281735194
MINI      11287520072
MINI      1735190
MINI      1735194
MINI      1738983

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1560 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1560 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.