Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1702059 kraft automotive

Filtr oleju 1702059 KRAFT AUTOMOTIVE

21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1702059

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Numer seryjny K1702059
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 5901159243063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1702059 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1007 705
FORD      1007 706
FORD      1070 521
FORD      1455 760
FORD      1667 890
FORD      1678 162
FORD      1682 366
FORD      1714 387
FORD      1883 037
FORD      7S7G-6714-AA
FORD      7S7G-6714-CA
FORD      96MM 6714 B1A
FORD      BM5G 6714 AA
MAZDA      1E05-14302
MAZDA      1E05-14302A
MAZDA      1E05-14302B
MAZDA      1E05-14302C
MAZDA      1E05-14302D
MAZDA      1E05-14302E
MAZDA      1E06-14302
VOLVO      30711616
VOLVO      30731879
VOLVO      30777486
VOLVO      30777487
VOLVO      31339023

Zastosowanie Filtr oleju 1702059 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1702059 KRAFT AUTOMOTIVE:

2023-05-08
 5/5
Oky
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.