Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0035 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0035 LAUBER

356.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

55.0035

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producentaLUK
Profil piastyTriangle
EAN1600002611120
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0035 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), VITO (W638) 2.3D/2.9D 01.95-05.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      0024662601
MERCEDES-BENZ      0024662801
MERCEDES-BENZ      003 466 07 01
MERCEDES-BENZ      0034660701
MERCEDES-BENZ      A 002 466 26 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 28 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 07 01
GREAT WALL      PI0308
GREAT WALL      PI0892

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0035 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.