Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0630 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0630 LAUBER

346.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0630

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączkaPush-In
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ podwójnym kołem pasowym
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]143
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze zbiornikiem wyrównującym
Ograniczenia producentaSAGINAW
Cisnienie [bar]90
Ilość żeber6
EAN5901321624362
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0630 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6/1.8/2.0 09.95-07.03

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0630 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0630 producenta LAUBER

OPEL

5948029, 9129098, 948063, 948064, 90501830, 90501831, 90495957

numery OEM:
OPEL      59 48 029
OPEL      9 129 098
OPEL      9 48 063
OPEL      9 48 064
OPEL      90 501 830
OPEL      90 501 831
OPEL      90495957
OPEL      948063
GREAT WALL      PI0114

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0630 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.