Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1021 lpr

Pompa hamulcowa 1021 LPR

1021 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1021
Pompa hamulcowa 1021
1021
lpr 1021 Pompa hamulcowa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1021, P30077

numer części:

1021

dostawca:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532028087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1021 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: HONDA CIVIC VII, CR-V II 1.4/1.6/2.0 11.00-03.07

Pompa hamulcowa 1021 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Pompa hamulcowa 1021 producenta LPR

HONDA

46100S6AG01, 46100S6D601, 46100S6DG01, 46100S9AG51

numery OEM:
HONDA      46100S6AG01
HONDA      46100S6D601
HONDA      46100S6DG01
HONDA      46100S9AG51

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1021 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1021 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.