Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1062 lpr

Pompa hamulcowa 1062 LPR

1062 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1062, P30118

numer części:

1062

producent:

LPR

Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
otwór Ø [mm] 22,2
nr EAN 8032928001991

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1062 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: MERCEDES A (W168), ALFA ROMEO 147, 156 1.4-3.2 07.97-03.10

Pompa hamulcowa 1062 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pompa hamulcowa 1062 producenta LPR

MERCEDES-BENZ

0064300001, 1684300001, 1684300101, 1684300201, A0064300001, A1684300001, A1684300101, A1684300201

ALFA ROMEO

9948850

numery OEM:
ALFA ROMEO      9948850
MERCEDES-BENZ      0064300001
MERCEDES-BENZ      1684300001
MERCEDES-BENZ      1684300101
MERCEDES-BENZ      1684300201
MERCEDES-BENZ      A0064300001
MERCEDES-BENZ      A1684300001
MERCEDES-BENZ      A1684300101
MERCEDES-BENZ      A1684300201
zamienniki:
402321
brak
VALEO
H22998.0.1
brak
FTE automotive GmbH
PMH585
brak
TRW
4006658
brak
GIRLING
4006670
brak
GIRLING
823316
brak
NK
FHM1459
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1062 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1062 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.