Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1323 lpr

Pompa hamulcowa 1323 LPR

1323 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1323
Pompa hamulcowa 1323
1323
lpr 1323 Pompa hamulcowa
136.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1323, P30212

numer części:

1323

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 22,2
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532102763

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1323 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, GT 1.6-3.2 10.00-09.10

Pompa hamulcowa 1323 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pompa hamulcowa 1323 producenta LPR

ALFA ROMEO

77364491, 9949551

numery OEM:
ALFA ROMEO      77364491
ALFA ROMEO      9949551
zamienniki:
M 23 018
brak
BREMBO
H229129.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4006671
brak
GIRLING
821013
brak
NK
FHM1478
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1323 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1323 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.