Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1581 lpr

Pompa hamulcowa 1581 LPR

1581 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1581
Pompa hamulcowa 1581
1581
lpr 1581 Pompa hamulcowa
246.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1581, P30387

numer części:

1581

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 25,4
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928086486

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1581 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.8-2.8 03.95-03.10

Pompa hamulcowa 1581 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa 1581 producenta LPR

VOLKSWAGEN

3M212140BA, 7M0611019A, 7M2611019A, 7M4611019A

FORD

1047626, 1750508, 98VW2140AA, 98VW2140CA

SEAT

7M4611019A

numery OEM:
FORD      1047626
FORD      1750508
FORD      98VW2140AA
FORD      98VW2140CA
SEAT      7M4611019A
VOLKSWAGEN      3M212140BA
VOLKSWAGEN      7M0611019A
VOLKSWAGEN      7M2611019A
VOLKSWAGEN      7M4611019A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1581 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1581 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.