Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A) (1988.06-1992.10) 144km » 1830 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 Gti 16v 4wd (e39a, E38a, E33a) (1988.06-1992.10) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1830 LPR

1830 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1830
Pompa hamulcowa 1830
1830
lpr 1830 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1830, P16686

numer części:

1830

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Otwór Ø 2 [mm]19,05
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
Otwór Ø 1 [mm]23,81
nr EAN8032532023549

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1830 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/19,05mm) pasuje do: VOLVO 740, 760, 780, 940, 940 II, 960 2.0-2.9 08.81-10.98
numery OEM:
VOLVO      1329740
VOLVO      13297403
VOLVO      1387779
VOLVO      13877790
VOLVO      3516987
VOLVO      35169879
VOLVO      681947490
VOLVO      6819749
VOLVO      68197490
VOLVO      68917490
VOLVO      8602017
VOLVO      86020179
VOLVO      8603305
zamienniki:
0 986 480 815
brak
BOSCH
39-0188
KAGER
H23852.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 86 002
brak
BREMBO
FHM608
brak
FERODO
4006189
brak
GIRLING
824812
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1830 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.