Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1830 lpr

Pompa hamulcowa 1830 LPR

1830 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1830
Pompa hamulcowa 1830
1830
lpr 1830 Pompa hamulcowa
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1830, P16686

numer części:

1830

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
Otwór Ø 2 [mm] 19,05
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
Otwór Ø 1 [mm] 23,81
nr EAN 8032532023549

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1830 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/19,05mm) pasuje do: VOLVO 740, 760, 780, 940, 940 II, 960 2.0-2.9 08.81-10.98

Pompa hamulcowa 1830 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa hamulcowa 1830 producenta LPR

VOLVO

1329740, 13297403, 1387779, 13877790, 3516987, 35169879, 681947490, 6819749, 68197490, 68917490, 8602017, 86020179, 8603305

numery OEM:
VOLVO      1329740
VOLVO      13297403
VOLVO      1387779
VOLVO      13877790
VOLVO      3516987
VOLVO      35169879
VOLVO      681947490
VOLVO      6819749
VOLVO      68197490
VOLVO      68917490
VOLVO      8602017
VOLVO      86020179
VOLVO      8603305
zamienniki:
0 986 480 815
brak
BOSCH
39-0188
KAGER
H23852.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 86 002
brak
BREMBO
FHM608
brak
FERODO
4006189
brak
GIRLING
824812
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1830 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1830 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.