Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1856 lpr

Pompa hamulcowa 1856 LPR

1856 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1856
Pompa hamulcowa 1856
1856
lpr 1856 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1856 lpr
Pompa hamulcowa 1856 lpr
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1856, P17526

numer części:

1856

producent:

LPR

Otwór Ø 1 [mm] 22,20
Otwór Ø 2 [mm] 17,46
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
System hamulcowy TRW
nr EAN 8032532023792

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1856 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm/17,46mm) pasuje do: MERCEDES 190 (W201), C (W202) 1.8-2.5D 10.82-05.00

Pompa hamulcowa 1856 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hamulcowa 1856 producenta LPR

MERCEDES-BENZ

0044301701, 0044302401, 0054305901, 3202308253, A0044301701, A0044302401, A0054305901

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0044301701
MERCEDES-BENZ      0044302401
MERCEDES-BENZ      0054305901
MERCEDES-BENZ      3202308253
MERCEDES-BENZ      A0044301701
MERCEDES-BENZ      A0044302401
MERCEDES-BENZ      A0054305901

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1856 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.