Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1882 lpr

Pompa hamulcowa 1882 LPR

1882 Pompa hamulcowa LPR
136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1882, P10714

numer części:

1882

producent:

LPR

Litera rozpoznawcza EL
otwór Ø [mm] 20,64
System hamulcowy DELCO
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
nr EAN 8032532024065

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1882 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-12.02

Pompa hamulcowa 1882 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hamulcowa 1882 producenta LPR

OPEL

3492954, 558009

numery OEM:
OPEL      3492954
OPEL      558009
zamienniki:
350823
brak
VALEO
FHM1081
brak
FERODO
H209054.0.1
brak
FTE automotive GmbH
0 986 480 148
brak
BOSCH
0 986 480 637
brak
BOSCH
823636
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1882 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.