Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1911 lpr

Pompa hamulcowa 1911 LPR

1911 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1911, P26009

numer części:

1911

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
nr EAN 8032532024355

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1911 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: MERCEDES T1 (601), T1 (601, 611), T1 (602), T1 (B601), T1 (B602) 2.3-3.0D 04.77-02.96

Pompa hamulcowa 1911 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hamulcowa 1911 producenta LPR

MERCEDES-BENZ

0034307901, 0034308201, 0044303001, 004430301, A0034307901, A0034308201, A0044303001

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0034307901
MERCEDES-BENZ      0034308201
MERCEDES-BENZ      0044303001
MERCEDES-BENZ      004430301
MERCEDES-BENZ      A0034307901
MERCEDES-BENZ      A0034308201
MERCEDES-BENZ      A0044303001
zamienniki:
H23925.0.3
brak
FTE automotive GmbH
M 50 039
brak
BREMBO
4007143
brak
GIRLING
FHM1482
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1911 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.