Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3483 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 LPR

3483 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3483
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483
3483
lpr 3483 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 lpr
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3483, M30453

numer części:

3483

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 28
Materiał Aluminium
System hamulcowy FTE
nr EAN 8032928088619

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VW TRANSPORTER T4 2.5/2.5D/2.8 09.95-04.03

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 producenta LPR

VOLKSWAGEN

02F141671A, 02F141671B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      02F141671A
VOLKSWAGEN      02F141671B

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3483 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.