Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4027 lpr

Cylinderek hamulcowy 4027 LPR

4027 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4027
Cylinderek hamulcowy 4027
4027
lpr 4027 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4027 lpr
Cylinderek hamulcowy 4027 lpr
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4027, C12587

numer części:

4027

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 29
otwór Ø [mm] 22
nr EAN 8032532010259

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4027 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: NISSAN KUBISTAR RENAULT KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-Electric 08.97-

Cylinderek hamulcowy 4027 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4027 producenta LPR

RENAULT

7701043912, 8671020570

NISSAN

4410000QAC

numery OEM:
NISSAN      4410000QAC
RENAULT      7701043912
RENAULT      8671020570

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4027 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4027 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.