Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4068 lpr

Cylinderek hamulcowy 4068 LPR

4068 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4068
Cylinderek hamulcowy 4068
4068
lpr 4068 Cylinderek hamulcowy
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4068, C30032

numer części:

4068

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 25,4
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36
System hamulcowy Bendix
nr EAN 8032532066492

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4068 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, LDV MAXUS, NISSAN CABSTAR E 2.0D-3.2D 10.98-12.14

Cylinderek hamulcowy 4068 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4068 producenta LPR

FORD

302555, 4055730, YC152261AA

NISSAN

441009X125

numery OEM:
FORD      302555
FORD      4055730
FORD      YC152261AA
NISSAN      441009X125

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4068 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4068 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.