Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4678 lpr

Cylinderek hamulcowy 4678 LPR

4678 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4678
Cylinderek hamulcowy 4678
4678
lpr 4678 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4678 lpr
Cylinderek hamulcowy 4678 lpr
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4678, C11374

numer części:

4678

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 31
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 19,05
System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 12 x 1
nr EAN 8032532015643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4678 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: CITROEN AX, BX, SAXO, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II, 106 II/HATCHBACK 1.0-Electric 07.86-07.04

Cylinderek hamulcowy 4678 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4678 producenta LPR

CITROËN

95659673

PEUGEOT

440293

numery OEM:
CITROËN      95659673
PEUGEOT      440293
RENAULT      8671020641

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4678 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4678 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.