Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4679 lpr

Cylinderek hamulcowy 4679 LPR

4679 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4679
Cylinderek hamulcowy 4679
4679
lpr 4679 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4679 lpr
Cylinderek hamulcowy 4679 lpr
Cylinderek hamulcowy 4679 lpr
Cylinderek hamulcowy 4679 lpr
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4679, C11375

numer części:

4679

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 12 x 1
Materiał Żeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31
nr EAN 8032532015650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4679 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: CITROEN AX, BX, SAXO, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II, 106 II/HATCHBACK 1.0-Electric 07.86-07.04

Cylinderek hamulcowy 4679 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4679 producenta LPR

CITROËN

95659674

PEUGEOT

440294

numery OEM:
CITROËN      95659674
PEUGEOT      440294
RENAULT      8671020642

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4679 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4679 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.