Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4768 lpr

Cylinderek hamulcowy 4768 LPR

4768 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4768
Cylinderek hamulcowy 4768
4768
lpr 4768 Cylinderek hamulcowy
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C31055

numer części:

4768

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
Wymiar gwintu 10 x 1
System hamulcowy AP Lockheed
otwór Ø [mm] 20,64
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532105702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4768 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT, MAZDA 3 1.4-2.0LPG 06.02-06.14

Cylinderek hamulcowy 4768 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4768 producenta LPR

FORD

1223491, 1385739, 3M512261AA, 3M512261AB

MAZDA

B3YH26710, B3YH26710A

numery OEM:
FORD      1223491
FORD      1385739
FORD      3M512261AA
FORD      3M512261AB
MAZDA      B3YH26710
MAZDA      B3YH26710A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4768 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4768 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.