Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4824 lpr

Cylinderek hamulcowy 4824 LPR

4824 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4824
Cylinderek hamulcowy 4824
4824
lpr 4824 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4824 lpr
Cylinderek hamulcowy 4824 lpr
Cylinderek hamulcowy 4824 lpr
Cylinderek hamulcowy 4824 lpr
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4824, C31087

numer części:

4824

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,8
nr EAN 8032532085400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4824 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, SAXO, XSARA, ZX FORD FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK PEUGEOT 1007, 106 II 1.0-2.0D 04.93-

Cylinderek hamulcowy 4824 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4824 producenta LPR

PEUGEOT

4402C8, 4402E5

CITROËN

4402E3

numery OEM:
CITROËN      4402E3
PEUGEOT      4402C8
PEUGEOT      4402E5
RENAULT      8671020653

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4824 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4824 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.