Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4826 lpr

Cylinderek hamulcowy 4826 LPR

4826 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4826
Cylinderek hamulcowy 4826
4826
lpr 4826 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4826 lpr
Cylinderek hamulcowy 4826 lpr
Cylinderek hamulcowy 4826 lpr
Cylinderek hamulcowy 4826 lpr
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4826, C31089

numer części:

4826

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 12 x 1
Materiał Żeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31,8
nr EAN 8032532085424

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4826 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL 1.1-1.6 02.02-

Cylinderek hamulcowy 4826 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4826 producenta LPR

CITROËN

44020, 4402E1

numery OEM:
CITROËN      44020
CITROËN      4402E1

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4826 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4826 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.