Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4830 lpr

Cylinderek hamulcowy 4830 LPR

4830 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4830
Cylinderek hamulcowy 4830
4830
lpr 4830 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4830 lpr
Cylinderek hamulcowy 4830 lpr
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4830, C31011

numer części:

4830

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 19,05
System hamulcowy AP Lockheed
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532085189

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4830 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD FIESTA, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/HATCHBACK, FUSION, KA, PUMA MAZDA 121 III, 2 1.0-1.8D 08.95-11.13

Cylinderek hamulcowy 4830 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4830 producenta LPR

MAZDA

1E0426610A, DDY226710, DDY226710A

FORD

1145295, 1522960, 2S612261AA, 2X1145295

numery OEM:
FORD      1145295
FORD      1522960
FORD      2S612261AA
FORD      2X1145295
MAZDA      1E0426610A
MAZDA      DDY226710
MAZDA      DDY226710A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4830 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4830 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.