Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4937 lpr

Cylinderek hamulcowy 4937 LPR

4937 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4937
Cylinderek hamulcowy 4937
4937
lpr 4937 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4937 lpr
Cylinderek hamulcowy 4937 lpr
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4937, C16354

numer części:

4937

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
Rozstaw śrub mocujących [mm] 26
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532016978

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4937 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: VW TRANSPORTER T2, TRANSPORTER T3 1.6-2.1 08.67-07.92

Cylinderek hamulcowy 4937 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4937 producenta LPR

VOLKSWAGEN

2116110471, 211611047D, 211611047E, 211611047F, 251611047

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2116110471
VOLKSWAGEN      211611047D
VOLKSWAGEN      211611047E
VOLKSWAGEN      211611047F
VOLKSWAGEN      251611047

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4937 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4937 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.