Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4962 lpr

Cylinderek hamulcowy 4962 LPR

4962 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4962
Cylinderek hamulcowy 4962
4962
lpr 4962 Cylinderek hamulcowy
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4962, C10274

numer części:

4962

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 17,46
Rozstaw śrub mocujących [mm] 24
nr EAN 8032532017203

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4962 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: OPEL ASCONA B, ASCONA C, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.0-2.0 08.79-07.94

Cylinderek hamulcowy 4962 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4962 producenta LPR

OPEL

550009, 550114, 550120, 550129

numery OEM:
OPEL      550009
OPEL      550114
OPEL      550120
OPEL      550129
VAUXHALL      24407365
VAUXHALL      90095703
VAUXHALL      90168041
VAUXHALL      90187568
VAUXHALL      90189397

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4962 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4962 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.