Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5133 lpr

Cylinderek hamulcowy 5133 LPR

5133 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5133
Cylinderek hamulcowy 5133
5133
lpr 5133 Cylinderek hamulcowy
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5133, C03012

numer części:

5133

producent:

LPR

System hamulcowy NABCO
Rozstaw śrub mocujących [mm] 30
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 15,87
nr EAN 8032532018873

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5133 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SUBARU REX II, REX III SUZUKI ALTO VI, IGNIS I, IGNIS II, WAGON R, WAGON R+ 0.7-1.5 08.82-

Cylinderek hamulcowy 5133 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5133 producenta LPR

SUZUKI

26221KA040, 5340175F00, 5340175F00000, 5340175G00, 5340176G00, 5340176G00000, 5340176G01, 5340176G01000, 5340176G02, 5340176G02000, 53401M76G00

SUBARU

26221KA041, 26221KA042

numery OEM:
SUBARU      26221KA041
SUBARU      26221KA042
SUZUKI      26221KA040
SUZUKI      5340175F00
SUZUKI      5340175F00000
SUZUKI      5340175G00
SUZUKI      5340176G00
SUZUKI      5340176G00000
SUZUKI      5340176G01
SUZUKI      5340176G01000
SUZUKI      5340176G02
SUZUKI      5340176G02000
SUZUKI      53401M76G00

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5133 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5133 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.