Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5188 lpr

Cylinderek hamulcowy 5188 LPR

5188 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5188
Cylinderek hamulcowy 5188
5188
lpr 5188 Cylinderek hamulcowy
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5188, C31180

numer części:

5188

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 38
otwór Ø [mm] 22
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 6 X 1
nr EAN 8032928095242

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5188 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TOYOTA HILUX VII, HILUX VIII 2.4D-3.0D 11.04-

Cylinderek hamulcowy 5188 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5188 producenta LPR

TOYOTA

044740K040, 4755009050, 4755009070, 4755009080, 4755009090, 475500K060, 9006951002

numery OEM:
TOYOTA      044740K040
TOYOTA      4755009050
TOYOTA      4755009070
TOYOTA      4755009080
TOYOTA      4755009090
TOYOTA      475500K060
TOYOTA      9006951002

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5188 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5188 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.