Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Daihatsu ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.8 TD (F70, F75, F80, F85) (1991.09-1998.12) 102km » 5204 lpr
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Hard Top (f7, F8) 2.8 Td (f70, F75, F80, F85) (1991.09-1998.12) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5204 LPR

5204 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5204
Cylinderek hamulcowy 5204
5204
lpr 5204 Cylinderek hamulcowy
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5204, C31193

numer części:

5204

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]17,46
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm]31,8
nr EAN8032928100519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5204 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: HYUNDAI ACCENT IV, ACCENT V, BAYON, ELANTRA V, ELANTRA VI, I10 II, I10 III, I20 ACTIVE, I20 I, I20 II, I20 III, KIA RIO III, RIO IV, STONIC 1.0-1.6D 08.08-
numery OEM:
HYUNDAI      583300P000
HYUNDAI      583301R000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5204 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5204 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.