Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5219 lpr

Cylinderek hamulcowy 5219 LPR

5219 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5219
Cylinderek hamulcowy 5219
5219
lpr 5219 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5219 lpr
Cylinderek hamulcowy 5219 lpr
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5219, C31208

numer części:

5219

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 34
Materiał Aluminium
System hamulcowy TOKICO
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032928106504

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5219 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: NISSAN NAVARA NP300, NP300, PATHFINDER III, RENAULT ALASKAN 2.3D/2.5D/3.0D 01.05-

Cylinderek hamulcowy 5219 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5219 producenta LPR

NISSAN

44100EB30A, 44100EB325, 44100EB360, 44125M7010

numery OEM:
NISSAN      44100EB30A
NISSAN      44100EB325
NISSAN      44100EB360
NISSAN      44125M7010

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5219 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5219 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.