Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6036 lpr

Pompa hamulcowa 6036 LPR

6036 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6036
Pompa hamulcowa 6036
6036
lpr 6036 Pompa hamulcowa
288.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

P30572

numer części:

6036

producent:

LPR

System hamulcowy Bosch
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 12 X 1 (2)
nr EAN 8032928134484

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6036 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po prawej stronie pasuje do: FIAT SEDICI, SUZUKI SX4, SX4 S-CROSS 1.5-2.0D 06.06-

Pompa hamulcowa 6036 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pompa hamulcowa 6036 producenta LPR

SUZUKI

5110069K10, 5110069K10000, 5110079J010, 5110079J10, 5110079J10000, 51100T69K10

FIAT

71742786, 71750427

numery OEM:
FIAT      71742786
FIAT      71750427
SUZUKI      5110069K10
SUZUKI      5110069K10000
SUZUKI      5110079J010
SUZUKI      5110079J10
SUZUKI      5110079J10000
SUZUKI      51100T69K10

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6036 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.