Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6772 lpr

Pompa hamulcowa 6772 LPR

6772 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6772
Pompa hamulcowa 6772
6772
lpr 6772 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6772 lpr
Pompa hamulcowa 6772 lpr
Pompa hamulcowa 6772 lpr
Pompa hamulcowa 6772 lpr
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6772, P07724

numer części:

6772

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532026663

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6772 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: FIAT PUNTO, LANCIA Y, Y10 1.1-1.7D 09.93-09.03

Pompa hamulcowa 6772 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa hamulcowa 6772 producenta LPR

FIAT

46409003, 71738446, 7765264, 7767150, 795621, 9947098

LANCIA

71738446

numery OEM:
FIAT      46409003
FIAT      71738446
FIAT      7765264
FIAT      7767150
FIAT      795621
FIAT      9947098
LANCIA      71738446

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6772 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.