Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6781 lpr

Pompa hamulcowa 6781 LPR

6781 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6781
Pompa hamulcowa 6781
6781
lpr 6781 Pompa hamulcowa
107.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6781, P07728

numer części:

6781

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532026748

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6781 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PALIO, SIENA, STRADA 1.0-1.9D 01.88-

Pompa hamulcowa 6781 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pompa hamulcowa 6781 producenta LPR

FIAT

46431512, 46533407, 46533410, 46765529, 7078823, 7079433, 71739591

numery OEM:
FIAT      46431512
FIAT      46533407
FIAT      46533410
FIAT      46765529
FIAT      7078823
FIAT      7079433
FIAT      71739591

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6781 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6781 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.