Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA01169 lucas electrical

Alternator LRA01169 LUCAS ELECTRICAL

LRA01169 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA01169
544.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA01169

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Koła pasowe:z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:49
Zacisk:M6 B+
ID wykonania wtyczki:A-RC-LI (Plug 174)
otwór - śr. 1 [mm]:11
Grubość 1 [mm]:72

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA01169 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA01169 12V 90A FORD, MAZDA

Alternator LRA01169 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Alternator LRA01169 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1592234, 2S6T10300DB, 2S6T10300DD, 2S6T10300DE, 2S6U10300GB

MAZDA

C40118300

numery OEM:
FORD      1592234
FORD      2S6T-10300-DB
FORD      2S6T-10300-DD
FORD      2S6T-10300-DE
FORD      2S6U-10300-GB
MAZDA      C401-18-300
MITSUBISHI      A005TA7792
MITSUBISHI      A5TA7792

Zastosowanie Alternator LRA01169 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA01169 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów